maandag 1 april 2013

Paas nagels

Het is vandaag paasmaandag, en gisteren was het Pasen. En het is nu paasvakantie ;) Rond de tijd van Pasen zie je veel Pasen gerelateerde dingen, zoals nail arts. Ik zie vaak hele leuke paas nails en ik heb er vandaag een aantal samen in een artikel gestopt. Dus kijk verder als je wat leuke paas nails wilt zien!

De typische paashaas. Ik heb er ook een foto bijgezet van een mini-tutorial over hoe je dat maakt. Veel werk denk ik! 
Ook origineel!

Omdat een paashaas op al je nagels nogal veel werk is, kan je het ook op 1 nagel doen, bijvoorbeeld je ringvinger. 

Schattig; kuikentjes die uit hun schaal komen. Weer een mini-tutorial.
Pastelkleuren met witte polka dotjes, ook leuk en paasachtig!

Leuke combinaties.
Deze vond ik ook leuk, veel pastelkleuren.




Paaseieren! 
Deze vind ik superschattig!

Ik zie elk jaar hele leuke paas nagels! Sommige dingen vragen wat tijd, maar als je het simpel wil houden kan je gewoon 1 nagel speciaal doen. Of je kan je nagels in een pastelkleurtje lakken, ook leuk! 
Alle foto's komen van Pinterest en WeHeartIt



Bronnen:

2 opmerkingen:

  1. Mooie inspiratie foto`s! Heb nu ook zin om mijn nagels te lakken! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen