woensdag 13 februari 2013

Grammy's 2013 - Looks en outfits

                                                                                                                                                                                                    Bron
Zondag vonden de 55ste Grammy Awards plaats, in Los Angeles. Dit is een van de belangrijkste muziekprijs. Vandaag laat ik jullie wat looks en outfits zien, en ook een paar winnaars.

Carly Rae Jespen in een mooie jurk van Roberto Cavalli. 
Hier haar make-up look.
Carrie Underwood ook in een jurk van Robert Cavalli. Ik vind die van Carrie denk ik net iets mooier dan die van Carly, maar ik vind ze allebei prachtig.
Haar make-up look vind ik ook mooi. 
Adele in een bloemetjesjurk van Valentino. Ernaast zie je haar make-up look.
Taylor Swift droeg een jurk van J. Mendel. Ik vind de jurk heel mooi, en ook de make-up. Ze trad ook live op, ze zong 'We Are Never Ever Getting Back Together'.
Jennifer Lopez in een Anthony Vaccarello jurk, die me doet denken aan de jurk die Angeline Jolie vorig jaar op de Oscars droeg.
Kelly Osbourne in een jurk van Paule Ka. 
Dit is haar make-up. Ik vind haar haar ook heel mooi, het is in een staart, maar die zie je op deze foto niet.
Kelly Rowland in een jurk van Georges Shakra. 
Haar make-up look.
En mijn favoriet: Rihanna! Deze prachtige jurk is van Azzedine Alaia, ik vind hem zo mooi!
Haar make-up is supermooi, en haar haar zit echt geweldig! Ik vind echt dat Rihanna er supergoed uitzag. Ook zij trad op, ze zong het prachtige nummer 'Stay'. 

Ik merk dat veel mensen een zwarte of donkere jurk droegen. Taylor Swift had een mooie lichte jurk aan, en Adele een bloemenjurk. Maar ik vind Rihanna's rode jurk toch wel de mooiste. 
Bronnen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten