donderdag 14 februari 2013

Valentijn Special

Happy Valentine! Het is vandaag Valentijn, en ik besloot daar een heel artikel aan te wijden. Klik verder om helemaal in Valentijn stemming te komen!


Valentijn is de dag van de liefde, op deze dag geven geliefden extra veel aandacht aan elkaar. Valentijnsdag bestaat al heel lang, al sinds 496. 

Als je aan Valentijn en liefde denkt, denk je direct aan roze, rood, hartjes, ... Veel winkels en tv-zenders staan dan ook helemaal in het teken van Valentijn. Alles is versierd met hartjes. 
Je ziet dan ook Valentijn-cupcakes of Valentijn-koekjes. Deze cupcakes zien er zo lekker uit! 
Koppeltjes gaan op Valentijn vaak uit eten ofzo, en dan doe je natuurlijk iets speciaals aan. Het internet staat vol leuke Valentijns outfits! Ik laat een paar van mijn favorieten zien. Je kan misschien wat inspiratie opdoen.

Ik vond hele leuke collage's terug, en veel rode kleedjes. Rood is natuurlijk dé kleur van de liefde, van Valentijn. 
Dit kanten kleedje vind ik ook heel mooi, kant vind ik sowieso mooi en chique staan. Rood is de kleur van de liefde, en van Valentijn. Maar natuurlijk hoef je niet persé een rood kleedje aan te doen.
In deze collage is nog wat rood verwerkt, maar het kleedje is niet helemaal rood. Ik vind dit een hele mooie, alles aan deze collage is mooi!
Roze is lief en schattig, ook echt iets voor Valentijn. Het is zachter en liever dan rood, rood is wat harder en opvallender. 
Deze foto vind ik zo mooi! Met de ballonen, het rode, maar vooral de schoenen! Die vind ik heel leuk, simpele, hoge rode hakken.
Op naar de make-up, haar en nagels! Bovenstaande look is heel erg Valentijn, maar best wel moeilijk om de maken denk ik. Maar wel leuk!
Deze look ben ik heel vaak tegengekomen, en terecht. Ik vind hem prachtig! Misschien een beetje hard, maar dat mag wel als je uitgaat voor Valentijn. De wimpers zijn wel heel lang vind ik. Maar de oogschaduw en de eyeliner vind ik heel mooi.
Deze look lijkt een beetje op de vorige, maar is wat zachter. Geen harde eyeliner, geen donkere oogschaduw, gewoon lichte oogschaduw in een roze kleur. En dan mascara.
Deze vind ik gewoon heel cool, met die dingen op de wimpers. En ook de oogschaduw, daar kan je misschien wat inspiratie uit opdoen.
Deze look is ook roze met wat meer donkere kleuren. Roze op het ooglid, donker in de arcadeboog en de buitenste V. Ik denk ze grijs en zwart heeft gebruikt als donkere kleuren.
Nails! Deze nagels vind ik superschattig, ik zou dan alle nagels in die rode kleur van de grondlaag doen en dan alleen de ringvinger zoals deze. 
Deze vind ik ook leuk, simpel, gewoon een rode lak met wat hartjes erover in het zwart. 
Deze zijn ook leuk, let niet op de tekst boven de ringvinger.

De bovenste is zoals ik een beetjes zei, alle vingers in 1 kleur en dan de ringvinger speciaal doen. De onderste is helemaal mat, ik vind dat er heel leuk en anders uitzien.

De bovenste vind ik zo mooi, zonder de hartjes zou hij ook perfect voor andere dagen kunnen! De onderste is eerder schattig, met dat roze en dat strikje. Ik heb echt heel veel leuke nail-arts gevonden. Check volgende links om er veel meer te zien!
En dan het haar, dat is natuurlijk ook belangrijk! Dit kapsel heeft 2 vlechten (aan de andere kant zit nog eentje) en dat komt dan samen in een dot. Deze kan ook op normale dagen.
Dit vind ik zo mooi! Een staart, simpel, maar bovenop het hoofd staat het wat boller. Dat zie ik wel vaker, ik vind dit en gewoon los haar heel leuk!
Een vigraatvlecht aan de zijkant, zoals Nina Dobrev hier heeft. Ook gewoon los haar, stijl, golvend of krullend, is mooi. Maar ik vind een hoge staart of een vlecht ook leuk, en het is eens wat anders.

Misschien heb je wat inspiratie kunnen opdoen uit al deze dingen. Je kan nog veel meer foto's vinden, ik heb al de foto's van Pinterest en van WeHeartIt. Als je daar gewoon zoekt naar 'Valentine outfits' of 'Valentin make-up', 'Valentine hair', 'Valentine nails', dan kom je heel veel leuke foto's tegen! Nog een leuke Valentijn verder!
Bronnen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten