zaterdag 9 februari 2013

Neo Geisha - Catrice Limited Edition

Catrice komt uit met een nieuwe Limited Edtion lijn! De lijn heet Neo Geisha, en is geïnspireerd op de Aziëtrend. Dit staat er op de website van Catrice:

'De Aziëtrend, geïnspireerd op de Geisha look is razend populair op de catwalks. Zwarte eyeliner en rode lippen zijn absoluut onderdeel van een look met zijden kimono's, boordloze jasjes en de spectaculaire schoenen die bij deze trend horen. Limited Edition ‘Neo Geisha’ by CATRICE is een moderne interpretatie van de traditionele Geisha look en verenigt artistieke Japanse elementen met westerse facetten. De kleuren rood, donkerblauw en nude worden gecombineerd met intens groen, roze en paars; een combinatie van klassiek en modern.'


Lees verder om alle producten uit deze collectie te zien.




Absolute Eye Color

Er zitten 4 oogschaduwkleuren in deze lijn. Linksboven is 01 Japaneyese. Dit is een donkerblauwe kleur met shimmer. Rechtboven is 02 Discreet Artist. Dit is een licht beige-achtige kleur. Ik denk dat er niet veel shimmer in zit. De onderste 2 kleuren zijn de felste kleuren. Links is 03 Dance In gion, een felpaarse matte kleur. Recht 04 Planet Tokyo, een knalgroene kleur. Ook deze is matte. Ik vind het patroon van de oogschaduws heel mooi, het doet me denken aan Azië. 

Kohl Kajal

Er zit 1 oogpotlood in de lijn, 01 Ultra Black. Dit is een zwart potlood, en ook een zacht, romig potlood. Maar er is nog iets! Zoals je ziet loopt het uiteinde van het potlood uit in een punt. Dit is een traditionele Japanse haarspeld! Je kent het wel, ze doen hun haar dan allemaal samen en steken zo'n speld erin. Het is dus een oogpotlood en een haarspeld tegelijkertijd. Ik vind het idee wel leuk.

Patch Eye Liners

Dit is iets speciaal, het zijn eyeliners, maar in stickervorm! Ik had al oogschaduw patches, nail patches en lip patches gezien, maar nog geen eyeliner patches. Dit zijn zelfklevende 'eyeliners' die je gewoon zo op je oog doet. Geen gedoe meer met vloeibare eyeliner die maar niet wil lukken. Ik heb geen ervaring met patches, maar als deze goed blijven zitten, lijkt het me wel handig! Een verpakking bevat 8 patches, en je kunt ze hergebruiken. Volgens mij moet je er wel voorzichtig mee om gaan, wil je ze nog hergebruiken. Ze zeggen ook dat je ze aan moet brengen voor je oogmake-up.

Lip and Cheek Colour

Dit is een 2-in-1 product. Het is namelijk een blush én een lipkleur. Het is een crème, en heeft een matte finish. 01 Discreet Artist is de lichte kleur vanboven. 02 Picked Cherry Blossoms is de kleur rechts, de knalroos-paarse kleur. En 03 Madam Butterfly is de kleur linksonder. Persoonlijk vind ik 03 de mooiste. 

Lip Brush

De enige tool in de collectie is een lip kwast. Het handvat moet bamboe voorstellen, ik denk niet dat het echte bamboe is. Een gewone lip kwast, met een speciaal handvat.

Ultimate Nail Lacquer

En natuurlijk zijn er, zoals in elke Catrice LE, lakjes! Er zijn 5 lakjes, en ik zie de kleuren terugkomen. De eerste drie links zijn zoals de blush/lip producten, en de twee rechts zijn zoals 2 oogschaduws. De namen van links naar rechts: 01 Discreet Artist - 02 Picked Cherry Blossoms - 03 Madam Butterfly - 04 Dance In Gion - 05 Planet Tokyo. Ik zie ook de namen terugkomen. Ze hebben dezelfde namen als de blush/lip producten en de oogschaduw waar de bij horen. Ik vind alle kleuren mooi, vooral de 2 rood/roze kleuren en de paarse. 

                                                                                                                                                                    Bron
Dit zijn alle producten uit de nieuwe LE lijn van Catrice. Ik vind het wel een leuke lijn, en ik ga zeker eens kijken bij de Kruidvat. 

Zelf vind ik het de eyeliner patches en de nagellakjes het leukst, en ook wel het potlood. De collectie ligt in februari en maart 2013 in de winkel.                            Bron foto's en info

Geen opmerkingen:

Een reactie posten