maandag 18 februari 2013

Stay by Rihanna (feat. Mikky Ekko) - Nieuwe clip + Live op de Grammy's

Rihanna's nieuwste album, Unapologetic, kwam uit 19 november 2012. De eerste single van dit album was DIamonds, er lied dat ik supermooi vind. De tweede single was Stay, en de derde Pour It Up. Ik vind Stay ook een heel mooi nummer, en ik ga het vandaag vooral over dit nummer hebben.




De eerste single was dus Diamonds, die uitkwam 29 september 2012. Hierboven de videoclip. Ik vind het lied echt heel mooi, de clip vond ik in het begin wel een beetje raar. 
De tweede single, Stay, kwam uit 7 januari 2013. 12 februari 2013 kwam de clip uit, die staat hierboven. Het lied is feat. Mikky Ekko. Ik vind de clip wel leuk, ik vind dat Rihanna veel emoties toont. 

De derde single kwam uit 8 januari 2013, dit is Pour It Up. Hievan is geen videoclip. Ik weet niet of daar een clip van komt.
Rihanna heeft Stay al meermaals live gezongen, bovenstaande foto is van SNL. Ze zong toen ook Diamonds. 
Hier de video van Stay live op SNL. Hier zong Mikky Ekko niet mee. Ik vind dat ze het heel goed live kan zingen. Ze kan over het algemeen goed live zingen, vooral rustigere liedjes. 
Op de finale van The X Factor UK 2012 zong ze Stay en We Found Love. Tijdens een live show van The X Factor UK 2012 zong ze ook al Diamonds.
Hier de video van Diamonds live op The X Factor UK 2012. Ik vind het zo cool dat ze daar in de "regen" stond!
En dan een optreden van Rihanna en Mikky Ekko, op de Grammy Awards 2013. In mijn artikel over de Grammy's vertelde ik het al even. Hierboven de video. Ze won die avond trouwens ook 1 Grammy, ze was genomineerd voor 3 Grammy's. 

Ik vind Stay een heel mooi lied, een van mijn favorieten van Rihanna. Ik vind ook dat ze het altijd mooi live zingt. En dat optreden op de Grammy's was ook geweldig!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten