donderdag 28 maart 2013

Catrice Coverstick

Ik ben altijd op zoek naar goede concealers die goedkoop zijn maar toch goed werken. En specifiek voor onder de ogen. Laatst kocht ik deze Catrice Coverstick. Lees verder om te weten wat ik ervan vind.

Als je hem opendraait zie je dit, het is schuin afgesneden. Ik heb de kleur 010 Warm Beige. Het is een harde concealer, maar hij is wel een beetje romig. Ik hou zelf meer van vloeibare concealer onder de ogen, maar ik heb deze toch gekocht.

Ik vind de dekking goed, niet perfect, maar wel goed voor de prijs. Ik vind dat hij handig aanbrengt, het is vrij klein waardoor je gemakkelijk op kleine plaatsen en onder je ogen de concealer kan aanbrengen. Ook blent hij goed uit. Ik vind de dekking niet fantastisch, maar hij is ook goedkoop, dus dan vind ik dat niet zo erg. Hij werkt goed en bedekt de donkere kringen onder mijn ogen redelijk goed (niet helemaal dus).
Ik ben toch wel tevreden over dit product, hij dekt op zich goed en werkt heel fijn. Hij is ook klein en werkt precies. Maar het is niet de perfecte concealer. Ik ben nog altijd opzoek daarnaar. De concealer kost €2,99 en kan je kopen in winkels waar ze Catrice verkopen, zoals Kruidvat.

1 opmerking:

  1. Misschien kan je de volgende keer ook een foto laten zien van hoe hij eruit ziet onder je ogen.
    Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen