dinsdag 26 maart 2013

Movie View - Oz the Great and Powerful

                                                                                                                                                                                                                                                                                                               Bron
Vorige week ben ik Oz the Great and Powerful gaan kijken, ik heb hem in 3D gezien. Ik ga af en toe een Movie View doen, dit gaat dan over een film die ik heb gezien. Vandaag dus Oz the Great and Powerful.


 
                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Bron
Dit zijn de vier hoofdrollen. V.r.n.l. Theodora (Mila Kunis), Oz (James Franco), Glinda (Michelle Williams), Evanora (Rachel Weisz).  
                                                                                                                                                                                                                                                                              Bron    
Ik vond het een goede film. Er waren veel mooie special effects, maar soms vond ik dat het er te nep uitzag. De acteurs vond ik heel goed, en het verhaal is ook leuk. En dat het 3D is, is echt geweldig! 
IMDb-cijfer: 6,9
Mijn cijfer: 7                    
Ik kan de film aanraden als je van dit soort special effect houdt, en als je van fantasy dingen houdt. 

1 opmerking:

  1. Ik ben benieuwd naar deze film! De nagellakcollectie in samenwerking met O.P.I. vind ik alvast super!

    BeantwoordenVerwijderen