zondag 10 maart 2013

Get the Look - Winged Liner

Af en toe ga ik een Get the Look artikel plaatsen. Het gaat dan over 1 soort look, beauty of fashion. Vandaag is de winged liner aan de beurt! De winged eyeliner is ook heel trendy, en je kan veel verschillende soorten winged liners maken. 


Dit is echt een perfecte winged liner, heel strak. Hij is ook dik, en vrij lang. Veel zeggen ook dat dit een cat-eyeliner is. Hier is de eyeliner gecombineerd met lichte oogschaduw. 
En hier is de liner gecombineerd met felle oogschaduw. De liner is ook dunner naar het uiteinde toe. Ik vind het mooier als je er geen of lichte oogschaduw bij draagt.
Hier zie je een foto van een winged liner zonder andere make-up. Als je je oog dichtdoet moet het dus een rechte lijn zijn die wat naar boven gaat. Naar het uiteinde van je wenkbrauw toe. 
Volgens mij is dit hetzelfde meisje. Hier heeft ze mascara op. Je ziet dat de liner subtieler is. Ik vind een subtiele lijn het mooist.
Je kan ook een glitter liner erbovenop doen, dat is leuk voor een speciale gelegenheid, een feest ofzo. Ik vind deze, zwarte liner en goud erbovenop, supermooi. 
Wat ik het mooiste vind, de winged liner en mascara, zonder oogschaduw. Door die liner zijn je ogen al wat opvallender. 
En dan een paar leuke variaties, die heel mooi zijn, maar niet echt iets voor overdag te dragen ofzo.
Een gouden eyeliner met zwarte rand! Ik vind het zo cool, dat goud is echt heel mooi. 
Omgekeerd, zwart omringd met goud!
Een zwarte liner met een regenboog bovenop. Het is wel origineel, maar ik hou er niet echt van, ik hou niet van zoveel kleur op de ogen.
Een gewone winged liner, maar op de onderste wimperrand een opvallender kleurtje. Ook leuk!
Deze is super speciaal. Ik vind het mooi dat iemand dit kan! Dat moet echt superlang duren, ook om het zo strak te krijgen. 
Extreme winged liner en vanonder onder de wimperrand. Heel extreem, maar ik vind het wel speciaal.
Een knalkleur bovenop de winged liner. Deze roze is heel cool! 
Ik vind deze foto supercool!! Oogschaduw dat uitloopt in een winged liner. Maar ik vind gewoon de foto heel mooi!

Zoals je ziet, veel soorten winged liners! Ik vind het het mooist als je een subtiele winged liner hebt, zonder oogschaduw. Maar je moet wel oefenen voor je het goed kan, ik kan het niet. Bij mij is het nooit strak en recht. Ik vind het dan zo mooi om op Youtube te zien hoe mensen een perfecte winged liner zetten. Ga eens op Youtube kijken, er zijn genoeg filmpjes over hoe je een winged liner moet maken. 

Je kan eens experimenteren ermee, en misschien ook eens zo'n extreme maken :) 
Bronnen:

1 opmerking: