maandag 8 april 2013

Celebrity Look - Selena Gomez (Kids Choice Awards 2013)

Ik vind het leuk om te kijken naar looks van celebrities. Zowel make-up, als haar, als kleding. Ik ga soms een celebrity laten zien en dan de look bespreken. Dit kan zien op de red carpet, maar ook gewoon in het dagelijkse leven van de celebrity. Vandaag; Selena Gomez op de Kids Choice Awards 2013. 
                                                                                                                                                                                               Bron

Dit is haar volledige look. Eerst de outfit. Ze draagt een blauw bovenstukje en een simpel wit short. Deze zijn allebei van Oscar de la Renta. Daarbij schoene van Gucci en een clutch van Diane Von Furstenberg. Ze heeft ook nog een ring aan en donkerrode nagellak. Ik vind haar outfit wel mooi, niet te ingewikkeld. 
                                                                                                                                                                                                                                 Bron
Dan haar make-up look en haar haar. Ik vind haar haar heel mooi golvend, heel natuurlijk. Qua make-up vallen haar ogen het meest op. Ze heeft niet veel oogschaduw op, de nadruk word vooral op haar wimpers gelegd. En dan heeft ze een lichtblauw lijntje onder haar oog. Dit matched bij haar bovenstukje. Verder draagt ze een lichtroze lipgloss.

Ik vind haar totale look heel mooi. Ik vind het lichtblauwe lijntje onder haar oog leuk gedaan. Het ziet er fris uit. 

Ik ga af en toe zo'n soort artikel plaatsen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten