dinsdag 14 mei 2013

TAG: Als ik een ... was, dan was ik een ...

Deze tag zag ik op Little Beauty Mix, hier is een link naar de tag. Ik vond het wel een leuke tag dus heb ik hem ook ingevuld. Kijk verder om te weten welke keuzes ik heb gemaakt!

Als ik een maand was, dan was ik JULI

Ik verjaar dan, en het is de eerste maand van de zomervakantie. Net na de examens, en je hebt geen stress voor school :)

Als ik een dag was, dan was ik ZONDAG

Dit is echt een relax dag, het is weekend, ik sta dan laat op, en op zondag eten wij meestal koffiekoeken ;)

Als ik een tijdstip was, dan was ik 20:30

Dan is het wat later in de avond, en heb ik het meeste van mijn huiswerk al gemaakt (soms dan).

Als ik een planeet was, dan was ik SATURNUS

Ik vind dat gewoon een hele mooie planeet, met die ringen er rond. 

Als ik een dier was, dan was ik EEN PANDA

Ik vind panda's zo schattig!! Ook al zijn ze agressief, dat negeer ik nu gewoon even :) Het ziet een lief en schattig uit.

Als ik een richting was, dan was ik HET WESTEN

Wij leven in het westen, en ten westen van BelgiĆ« ligt de UK en de USA ;) 

Als ik een meubelstuk was, dan was ik EEN BEAUTY TAFEL

Dan staan er allemaal leuke beauty spulletjes op mij, en dan maken mensen zich op enzo. 

Als ik een boom was, dan was ik EEN SAKURA BOOM

Dit is een prachtige boom uit Japan, roze/paarse bloemen hanger eraan. 

Als ik een gereedschap was, dan was ik EEN NIETJESMACHINE

Dit was moeilijk, eigenlijk zou ik geen gereedschap willen zijn. 

Als ik een bloem was, dan was ik EEN WATERLELIE

Ik vind dit hele mooie bloemen, en zo op het water. Super mooi!

Als ik een weersoort was, dan was ik SNEEUW

Ik vind sneeuw leuk, het is misschien wel irritant soms, maar eigenlijk is het echt heel mooi. 

Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik EEN GLIMLACH

Dat vind ik gewoon de mooiste gezichtsuitdrukking, een stralende glimlach :)

Als ik een kleur was, dan was ik KRISTAL BLAUW

Zoals het water van een mooie, blauwe zee, in zuiderse landen. 

Als ik een emotie was, dan was ik VREUGDE

Waarschijnlijk zouden veel mensen dat willen zijn :)

Als ik een soort fruit was, dan was ik EEN WATERMELOEN

Ik vind dat lekker en verfrissend in de zomer, en ik vind dat gewoon een leuk fruit.

Als ik eten was, dan was ik MELKCHOCOLADE

Maakt niet uit in welke vorm :) Dit is mijn favoriete chocoladesmaak. En je geniet als je een stuk chocolade eet.

Als ik een auto was, dan was ik EEN RODE PORSCHE

Dit is altijd al mijn droomauto geweest, ook al ga ik waarschijnlijk nooit zo'n auto hebben, ik mag toch wel dromen ;)

Als ik een plek was, dan was ik DE NIAGARA FALLS

Ik vind dit zo'n mooie plek, en ik zou er graag eens naartoe gaan. Ik denk dan mensen hier tot rust komen. Het is zo'n mooie plek, 1 van de mooie natuurlijke plekken ter wereld (voor mij).

Als ik een paar schoenen was, was ik EEN PAAR ZWARTE PUMPS

De klassieke zwarte pumps, meestal doe je deze aan voor een speciale gelegenheid. Ze staan elegant enzo. 

Als ik een smaak was, dan was ik ZOET

Ik hou van alles dat zoet is, meestal is dat ook ongezond, jammer genoeg ;) Maar zoete dingen maken mij blij, haha, dus dan zou ik zoet willen zijn.

Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik DE OGEN

Alle ogen zijn verschillend en uniek, en sommige mensen hebben hele speciale ogen. Ik vind dit een mooi lichaamsdeel.

Dit was de tag! Ik vond hem leuk om in te vullen :) 

Bronnen foto's:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten