woensdag 1 mei 2013

TAG: This or That?

Ik ben deze tag al vaak tegengekomen, en ik vond hem altijd heel leuk. Daarom heb ik hem nu ook gemaakt. Kijk verder om te zien wat mijn keuzes zijn!

Fashion

Spijkerbroek of joggingpak
Ik draag nooit een jogging, ik draag eigenlijk atlijd een jeans.
Lange mouwen of korte mouwen
Eigenlijk hangt het af van het weer, maar over het algemeen denk ik dat ik korte of halflange mouwen leuker vind. Misschien zeg ik dit gewoon omdat het nu mooi weer is ;)
Jurken of rokken

Ik draag geen van beiden vaak, maar als ik het draag, dan liever jurken.
Streepjes of ruitjes

Zeker streepjes, maar eigenlijk draag ik liever geen van beiden ;s
Teenslippers of sandalen

In de zomer draag ik meestal teenslippers, zeker op vakantie.
Sjaals of hoedjes

Ik hou echt niet van hoedjes, ik draag niet graag dingen op mijn hoofd. En sjaals draag ik wel graag.
Oorknopjes of oorhangers


Ik vind het allebei leuk, maar ik merk dat ik veel vaker (bijna altijd) hangers draag.
Kettingen of armbanden
Ik vind armbanden nogal ambetant, ze zitten bij mij altijd in de weg of ze irriteren mij.
Hakken of platte schoenen

Ik draag niet echt hoge hakken ofzo, maar ik zoek toch meestal schoenen met iets van een hak. 
Cowboy laarzen of paardrij-laarzen

Ik snap deze niet zo goed, dat draag je toch niet gewoon dagelijks? Ik draag nooit cowboy laarzen en paardrij-laarzen alleen als ik ga paardrijden.
Jasje of vest

Ik draag niet echt vesten, meer jasjes.

Make-up

Blush of bronzer
Ik draag eigenlijk nooit blush, soms bronzer. Ik heb van mezelf al wat rode wangen en als ik dan blush aanbreng ziet het er raar uit.
Lipgloss of lipstick

Ik draag nooit lipstick, liever lipgloss.
Eyeliner of mascara

Ik draag altijd mascara maar niet altijd eyeliner. Ik kan gewoon niet zonder mascara.
Foundation of concealer

Deze is moelijk.. Ik denk dat ik dan toch voor foundation ga gaan, dat kan je ook een beetje als concealer gebruiken.
Neutraal of kleur
Oogschaduw in vaste vorm of losse poeder oogschaduw
Losse oogschaduw is gewoon een heel gedoe, dan valt er poeder uit, of weet ik veel wat. Liever vaste.
Kwasten of sponsjes

Ik gebruik nooit sponsjes, ik vind kwasten veel handiger.

Nagels

OPI of China Glaze
Ik heb 1 lak van OPI en 2 van China Glaze, ik kan dus niet heel goed oordelen. Maar volgens mij OPI.
Lang of kort

Ik laat mijn nagels groeien, niet té lang natuurlijk, maar wel lang.
Acryl of natuurlijk

Ik heb nog nooit nepnagels gehad, maar mijn echte nagels zijn vrij sterk dus vind ik nep niet nodig.
Felgekleurd of donker

Liever wat lichtere kleuren, ik draag vaak roze enzo.
Met nailart of zonder nailart

Ik vind nailart superleuk!! Maar het duurt lang om te maken, en ik draag mijn nagels het meest zonder. Maar ik vind het wel heel leuk!

Body

Parfum of bodyspray
Ik heb geen bodyspray, dus kies ik voor parfum.
Lotion of body butter

Ik heb meer butters, en ik vind die van The Body Shop het beste. 
Douchegel of zeep

Ik gebruik niet graag een blok zeep onder de douche, altijd een douchegel.
Lush of andere merken

Ik heb nog nooit iets van Lush geprobeerd, maar ik ben er wel benieuwd naar!

Haar

Krullend of stijl
Ik vind allebei mooi, maar het liefst stijl of golvend.
Knot of paardenstaart

De laatste tijd vind ik een dot leuker, al draag ik mijn haar vaker los dan vast.
Schuifspeldjes of clipjes
Ik vind clipjes zo opvallend, en ik heb het gevoel dat ze veel minder haar kunnen samenhouden.
Haarlak of gel

Ik gebruik nooit gel, altijd een haarlak.
Lang of kort

Ik heb altijd lang haar gehad, 1 keer heb ik het kort laten knippen, en dat vond ik helemaal niet mooi bij mij. Dus zeker lang.
Licht of donker

Ikzelf heb donker haar, en ik zou eigenlijk geen blond haar willen. Ik vind het wel mooi, maar ik ben blij met mijn haarkleur.
Lok of pony
Ik heb een lok, volgens mij sta ik echt niet met een pony.
Los of vast

Zoals ik al zei, ik draag mijn haar vaker los dan vast. 

Random


Regen of zonneschijn
Sowieso zon, ik haat regen.

Zomer of winter

Ik vind de zomer gewoon leuk, het is dan lekker warm en zonnig en daar word ik vrolijk van.
Herfst of lente
Ik heb liever de lente, dan ik het warm aan het worden, ik denk dat dit mijn favoriete seizoen is.

Chocolade of vanille

Ik eet liever vanille, chocolade vind ik ook lekker, maar ik zou iets sneller vanille zeggen.
Westen of oosten

Wij wonen in het westen, en de USA en de UK liggen in het westen. ;D

Dat was het, ik vind het een leuke tag!! Ik heb de tag vragen gehaald bij Teskuh




Bronnen foto's:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten