zondag 28 april 2013

Essence Superfine Eyeliner Pen

Ik ben vrij onhandig met eyeliner. Ik hoorde dat voor beginners een eyeliner pen het beste is, dus ik ging naar de Kruidvat en ik zocht er 1. Ik kwam uit bij deze van Essence. Essence had er meerdere, er was ook een dikkere enzo. Maar ik wilde een dunnere, dus ik pakte deze. Lees verder om mijn mening en een swatch te zien.
Zoals je ziet is een een vilten tip, zoals een stift eigenlijk. Hij is vrij lang en ook dun. Je kan hier een dun lijntje mee zetten en je kan er een wing mee maken. 
Ik heb 3 verschillende lijntjes gezet. Een hele dunne, een iets dikkere en dan een hele dik. Ik wilde een beetje het effect van een wing nadoen. Hij is heel zwart, en droog ook vrij snel op. Ik had net de eerste streep gezet en toen ik de tweede had gezet, was de eerste al droog. Ik heb geen foto van de liner op mijn oog, ik vond dat niet echt nodig. 
De eyeliner blijft lang zitten, heel de dag. Hij is vrij moeilijk weg te halen, teken dat het lang blijft zitten! Wel een beetje irritant, hij blijft een beetje zitten. Als ik het heb weggehaald, zie je nog een beetje de lijn zitten. Maar dat is de volgende dag al weg. 

Over het algemeen vind ik het een hele goede eyeliner! Hij brengt gemakkelijk aan, je hebt veel mogelijkheden, blijft lang zitten én hij heel goedkoop! Hij kost €2,59. Als je budgetproof en een goede eyeliner stift/pen zoekt, dan kan ik deze zeker aanraden!


1 opmerking: