zaterdag 20 juli 2013

Essence Caring Nail Oil

Ik gebruik altijd een product om mijn nagelriemen zacht te maken en ze te verzorgen. Deze nagelolie van Essence verzorgt zowel je nagels als je nagelriemen. En hij kost niet veel. Lees verder om te zien wat ik ervan vind.

Dit staat er op de verpakking:

'This rich oil intensively nourishes nails & cuticles. Helps to enhance nail growth.'

De olie voedt dus je nagels en nagelriemen goed, en zou ook je nagels sneller laten groeien.

Dit is hoe je het aanbrengt. Het lijkt om een lipgloss kwastje. De olie heeft een specifieke geur, het doet mij denken aan snoep. Kaugom om precies te zijn. De geur verdwijnt wel, hij blijft niet echt zitten. 

De olie voedt mijn nagels en nagelriemen inderdaad heel goed. Mijn nagels zien er direct gezonder uit. Ook worden mijn nagelriemen zacht waardoor ik ze kan terugduwen. De olie trekt niet heel snel in, maar het werkt echt wel goed. Hij kost helemaal niet veel, er zit 3,5 ml in en werkt geweldig.

Je kan deze olie kopen in de Kruidvat of elke winkel waar ze Essence verkopen. Hij kost €1,95. Echt een aanrader!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten