dinsdag 16 juli 2013

Inspiratie - Mooie parfum flacons

Ik vind een mooie flacon voor een parfum belangrijk. Als de flacon mooi is, ga je direct naar de parfum kijken in de winkel. Soms zie ik echt hele mooie parfum flacons waarvan ik echt 'wow' denk. Kijk verder en geniet van de mooie flacons ;)



Ik vind die van Miss Dior echt heel mooi!


Our Moment van One Direction vind ik ook mooi. Ik hoop dat hij ook lekker ruikt :)

Deze is wat strakker, maar ik vind hem ook leuk.

Zo simpel, maar toch origineel. Ik vind het heel mooi, het is zo simpel. Een parfum flacon kan ook heel simpel zijn, maar toch mooi zijn.

Mooi!

Ik vind deze foto zo mooi, het is heel klassiek. De parfums zijn nu niet meer zo natuurlijk, maar het heeft echt iets klassiek.



Deze van Chanel vind ik heel mooi. Ze zijn ook simpel, maar het ziet er chique uit. 



Die van Versace is mooi!

Wow!


Princess van Vera Wang past goed bij haar naam, echt een prinsesje!

Ik vind diamanten heel mooi, deze knalroze diamant van Cher Lloyd is echt zo cool!

En om af te sluiten, deze foto vond ik gewoon super mooi :)

Natuurlijk gaat het hier alleen over de flacon, niet over de geur. Het kan zijn dat hele mooie parfums helemaal niet lekker ruiken ;) 

Alle foto's komen van http://weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten