vrijdag 12 juli 2013

Catrice - Lashes To Kill mascara

Ik ben altijd wel op zoek naar goede budget mascara's. Ik was laatst in de Kruidvat, en zag deze mascara van Catrice liggen. Hij was niet duur en ik had gehoord dat hij goed is. Dus ik heb hem getest, lees verder voor mijn review :)
De mascara is dus van Catrice en heet Lashes To Kill. Het is ultra black, en het is een volume mascara. 'With black diamond power' staat er op de verpakking. Ik weet niet goed wat dat moet voorstellen.

Ik ben normaal meer voor de lengte mascara's, maar aangezien ik  had gehoord dat deze goed is, wilde ik hem wel proberen.

Dit is het borsteltje. Omdat de verpakking redelijk dik is, had ik een dik borsteltje verwacht. Dat is niet het geval. Dit soort borsteltjes vind ik het best. 

De mascara is inderdaad heel goed! Het is een volume mascara, maar hij geeft ook wat lengte. Hij separeert mijn wimpers heel goed. Ik heb redelijk korte, dunne wimpers. Deze mascara werkt echt heel goed! Na 1 laagje zijn mijn wimpers voller, wat langer en mooi gesepareerd. 

Ik kan deze mascara zeker aanraden! Als je van volume mascara's houdt zeker. Maar zelfs al ben je meer voor de lengte mascara, ik zou zeggen, probeer deze eens! 

Deze mascara kan je kopen bij Kruidvat of een andere winkel waar ze Catrice verkopen. Hij kost €3,99.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten