dinsdag 26 februari 2013

Oscars 2013 - Red Carpet

Zondag vonden de Oscars 2013 plaats, de 85ste Academy Awards dus. Natuurlijk waren er veel red carpet looks aanwezig. Klik verder om ze te zien!

Hier zie je Jennifer Lawrence in een prachtige jurk van Dior Haute Couture. Ze draagt daarbij een zilveren clutch. Ik vind haar make-up look ook mooi, ze heeft niet te veel make-up op. En haar haar is opgestoken.
Anna Hathaway in een jurk van Prada. Ik vind je jurk niet zo speciaal, maar ik vind haar make-up wel heel mooi gedaan.
Sandra Bullock in een jurk van Elie Saab. Ik vind de jurk niet zo mooi, maar haar haar en make-up vind ik wel heel mooi.
Naomi Watts in een zilveren jurk van Armani Prive. Ik vind alles aan haar mooi, haar jurk, haar, make-up. 
Kristen Stewart in een jurk van Reem Acra. Ik vind de jurk niet mooi, maar haar make-up en vooral haar haar vind ik super!
Adele in een jurk van Jenny Packham. De jurk is gewoon zwart met wat dingetjes op. Haar make-up is zoals gewoonlijk en haar haar half opgestoken.
Jennifer Aninston in een heel mooie jurk van Valentino Haute Couture. Haar make-up en haar is mooi, maar ik vind haar jurk heel mooi.
Amanda Seyfried in een jurk van Alexander McQueen. Ik vind de jurk wel mooi, en haar make-up en haar vind ik heel mooi.
Kristin Chenoweth in een jurk van Tony Ward, ik vind de jurk heel mooi. Haar haar en make-up vind ik ook wel mooi.
Kelly Osbourne in een jurk van Tony Ward. Ik vind haar make-up look mooi, ze heeft rode lippen, en dat heb ik niet vaak gezien op de Oscars dit jaar.

Mijn favoriet is Jennifer Lawrence, haar jurk, make-up en haar was prachtig! Ze won ook de Oscar voor Best Actress! Anna Hathaway won de Oscar voor Best Supporting Actress. Les Misérables won 2 Oscars, Argo won er 3 en Life of Pi 4. 

En dit waren een aantal red carpet looks!
Bronnen:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten