zondag 21 april 2013

O.P.I Pink Flamenco Swatch

Ik vind nagellak superleuk en mijn favoriete kleur is roze. Ik koop eigenlijk vooral budgetmerken, maar ik wilde heel graag een O.P.I lak. Dus bij deze! Ik heb de lak geswatched en ik wil hem graag laten zien.

De naam van de lak is Pink Flamenco. Het is een roze/paarsachtige lak. Ik heb veel roze lakjes, maar dit soort roze had ik nog niet! Ik heb hier 2 laagjes van aangebracht. Na 1 laag was hij nog niet dekkend genoeg, maar dat is bijna altijd zo. Ik vind de kleur heel leuk! De kwast is ook heel fijn, breed, maar niet zo breed dat je langs je nagel zit.
In een O.P.I lak zit 15 ml, wat veel is in vergelijking met andere lakjes. Ook vind ik de substantie heel goed, het lakt goed, en het brengt mooi aan. Het kost wel wat, maar ik ben toch blij om een O.P.I lak te hebben in mijn collectie. 

In BelgiĆ« kost O.P.I €13,95. Je kan O.P.I vinden in verschillende 'luxere' winkels en nagel salons.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten