donderdag 18 april 2013

TAG: First Things

Laatst kwam ik deze tag tegen op http://www.overvanallesennogwat.nl/ en ik zag hem ook op http://www.teskuh.nl Het leek me wel een leuke tag om te doen, dus hier is hij!
Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt

Als ik opsta maak ik me klaar. Ik zet muziek op, en dan was ik mijn gezicht en kleed ik me om. Dan ga ik meestal even naar toilet en ga ik eten.
Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat
 Ik ga eigenlijk nooit naar de sportschool, dus op deze vraag kan ik niet echt antwoorden. Ik sport wel, maar niet in de sportschool.
Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school
Ik geef mijn kat eten. In de ochtend geven we eten aan de kat, maar als ik thuiskom van school is dat al op. Dus ik geef eerst nog wat brokjes aan de kat.
Eerste auto
Ik ben 14, dus ik ik heb geen auto.
Eerste ongeluk/verkeersovertreding
Ik weet niet zeker of het mijn eerste ongeluk is, maar ik herriner me deze heel goed. Het was een ongeluk met de fiets, toen ik 6 jaar was ofzo. (of 7, ik weet het niet meer) Maar ik was aan het fietsen en mijn moeder fietste achter mij. En ik toen rechtstaan op de pedalen en tegelijk liet ik een hand los van het stuur. En toen was ik gevallen, en mijn moeder viel op mij.. Het was een rustige straat dus er waren gelukkig geen auto's. 
En ik heb nog geen verkeersovertreding gedaan.
Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was
Volgens mij was dat dierenarts. Ik vond dieren gewoon zo leuk en ik wilde dat lang graag worden. Nu niet meer trouwens.
Eerste keus qua drinken
Fanta. Ik drink eigenlijk vooral water, de enige momenten waarop ik iets anders dan water drink is op restaurant. En dan drink ik maar 1 frisdrank, zo'n klein flesje. Mijn favoriete frisdrank is Fanta, dus ik neem altijd dat.
Eerste keus dessert
Tiramisu. Dit is 1 van mijn favoriete desserten. Ik vind ijs ook lekker, maar dat kun je thuis ook gewoon eten. En tiramisu is iets specialer. Ook vind ik chocomousse lekker, maar tiramisu is echt mijn eerste keus.
Eerste liedje dat in je opkomt
Op dit moment heb ik Heart Attack van Demi Lovato in mijn hoofd. De videoclip is onlangs uigekomen, en ik vind het een leuk liedje.
Eerste grote aankoop
Ik koop eigenlijk niet echt hele dure dingen, volgens mij is het duurste dat ik heb gekocht seizoen 1 van The Vampire Diaries op dvd. Ik weet niet meer precies hoeveel hij kostte, ongeveer 30 à 40 euro. 
Eerste baantje
Ik heb nog geen echte job gehad, ik ben daar nog te jong voor. Dus hier kan ik ook geen antwoord op geven.
Eerste keer in het vliegtuig
Ik weet het zelf niet meer, maar mijn ouders hebben erover verteld. Toen ik 1 jaar was, hebben mijn ouders mij meegenomen op vakantie naar Italië. We zijn toen met de auto gegaan. Ik was dus 1, en blijkbaar heb ik heel de weg liggen wenen. En de rit is heel lang, en mijn papa, die reed, kon er echt niet meer tegen. Dus toen we aankwamen, is hij vliegtickets gaan kopen zodat ik met mijn mama naar huis kon gaan met het vliegtuig. Hij zou dan met de auto terugkeren. Intussen ben ik al vaak in het vliegtuig geweest.

En dat was het! Ik vond het een leuke tag om in te vullen, sorry dat ik op sommige vragen niet kon antwoorden.

Bron foto's:

1 opmerking: