zaterdag 25 mei 2013

Celebrity Look - Taylor Swift, Miley Cyrus, Selena Gomez (Billboard Awards 2013)

Vandaag een lange celebrity look. Ik heb geen artikel gemaakt over de Red Carpet looks van de Billboard Awards 2013 (die dit weekend plaatsvonden). Maar ik vind dat er wel veel mooie looks waren. Daarom ga ik nu 3 van de artiesten die aanwezig waren laten zien! Taylor Swift, Miley Cyrus en Selena Gomez.

Taylor Swift, de grote winnares van de Billboard Awards 2013. Ze won maar liefst 8 awards. Dit was haar red carpet look. De jurk is van Zuhair Murad, de schoenen van Jimmy Choo. Ik vind haar jurk oké, niet fantastisch mooi. Maar ik vind de schoenen wel supermooi! 

Haar haar is in een vrij losse paardenstaart. Ze heeft roze lippen en vooral veel eyeliner. Als je goed kijkt zie je dat ze onderaan wat blauwe liner heeft. Ik vind haar make-up en haar heel mooi.

Ze trad ook op, ze zong het nummer "22".

Miley Cyrus was ook aanwezig. Ze droeg een jumpsuit van Balmain en Givenchy schoenen. Haar jumpsuit is zwart/wit. Ik vind het wel wat hebben, het staat haar goed.

Haar haar is heel gewoon, sinds haar haar zo kort is kan ze er niet heel veel speciaals me doen. Haar make-up is ook vrij simpel, zwarte eyeliner en mascara, een beetje oogschaduw, en mooie rode lippen. 

Ze zag er "vrij simpel" uit, dat vind ik wel mooi. Haar make-up look vind ik heel mooi, haar oufit vind ik ook mooi. 

Selena Gomez droeg een vrij speciale jurk. Wit met neon banden! Zoals je ziet heeft de jurk roze, groene en gele neon banden. heel opvallend en fris! Ook laat hij vrij veel huid zien, je ziet haar benen, haar rug en om het af te maken zie je nog een deel op haar borst en buik. De jurk is van Atelier Versace en de schoenen ook van Jimmy Choo.

Haar haren droeg ze in een staart, met wat losse plukken langs haar gezicht. Ik ben hier niet zo'n fan van, haar haar ziet er heel stroef uit, niet glanzend zoals we gewoon zijn. Ze heeft lichtroze, frisse lippen. Haar ogen daarentegen zijn donker, zwart omrand. 

Ik vind haar jurk leuk, en haar schoenen heel mooi. Haar haar vind ik niet zo mooi, en haar make-up look oké. Haar ogen hadden voor mij iets minder zwart mogen zijn. Ze trad ook op, ze zong haar nieuwste single "Come And Get It".

Dit waren de 3 looks! Ik zat te denken om de celebrity look artikelen voortaan altijd zo te doen, 3 looks in 1 keer. Want 1 look is vrij weinig. Dus dat zal ik vanaf nu ook doen :)


Bronnen + bronnen foto's:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten