donderdag 23 mei 2013

Movie View - The Perks of Being a Wallflower

Laatst zag ik The Perks of Being a Wallflower. Ik was benieuwd, want de IMDb score is heel hoog en ik vond de trailer ook leuk. Het is een film met Emma Watson, Logan Lerman en Ezra Miller. Ook Nina Dobrev speelt erin mee :)

Hier de trailer. Ik vind hem er leuk uitzien, daarom heb ik de film ook gekeken.
Hier zie je dus Emma, Logan en Ezra. Logan Lerman is de hoofdrolspeler, hij speelt een jongen genaamd Charlie. Hij is in 'freshman year' en wordt wat gepest. Hij heeft geen vrienden. Zijn beste vriend heeft zelfmoord gepleegd. Maar dan ontmoet hij Sam (Emma Watson) en Patrick (Ezra Miller). Zij zijn 'seniors' en helpen hem te genieten van het leven. Charlie heeft ook een zwaar verleden.
Dit is de vriendengroep, zegmaar. Charlie heeft ook een zus, Candace. Nina Dobrev speelt die.
Ik vind het een leuke film, het is wel zwaar op momenten, maar ook grappig. Het verleden van Charlie is erg, en hij is soms ook heel ongelukkig. Maar als hij met zijn vrienden plezier maakt is het allemaal heel happy en grappig. 
IMDb-cijfer: 8,1
Mijn cijfer: 7,6
Ik kan de film aanraden als je houdt van grappige films met wat drama en romantiek.
Bronnen foto's:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten