dinsdag 18 juni 2013

Get the Look - Ombre Nagels

Het is al een hele tijd geleden sinds ik een Get the Look artikel heb gemaakt. Ik vind het ombre effect heel mooi, op alles eigenlijk. Vandaag gaat het over ombre nagels.





 Dit is de meeste bekende manier om ombre nagels te maken. Op elke nagels een kleurovergang van eenzelfde soort kleur. Ombre is een kleurovergang, je kan dit maken met een sponsje. Je brengt dan streepjes nagellak aan op de spons en gaat dan over je nagels. Heel simpel!



Je kan ook eens gek doen met verschillende kleuren.

Je kan ook twee heel verschillende kleuren nemen voor een wat heftigere look.

Of je kan de kleuren echt scheiden, zodat ze niet overlopen in elkaar. Ik vind het mooier als ze overlopen, voor mij is dit niet meer echt een ombre.





Sommige mensen creƫren een ombre effect over alle nagels heen. Dus niet op 1 nagel, maar dat alle nagels apart samen een ombre vormen. Dit vind ik ook wel cool.




Je kan ook glitter ofzo toevoegen voor een extra glamorous effect. 


Meestal zie je ombre nagels met creamy lakjes, maar je kan natuurlijk ook shimmer of glitter lakjes gebruiken! Dit kan ook een leuk effect geven.

En dat was het! Ik vind ombre nagels echt supermooi, maar ik doe het niet zo vaak omdat het toch wel wat tijd inneemt. Als je sponst, dan krijg je veel lak rond je nagels die je moet weghalen. Maar ik vind het wel heel leuk, en ik ga zeker eens experimenteren met glitter ofzo :)

Alle foto's komen van Pinterest en We Heart It. Als je gewoon 'ombre nails' intikt vind je de foto's .

1 opmerking: