vrijdag 14 juni 2013

Inspiratie - Leuke iPhone hoesjes!

Ik heb een nieuwe categorie, namelijk 'Inspiratie'. Dit zullen artikels zijn met inspiratie foto's van dingen. Vandaag: iPhone hoesjes! Ik deel mijn favoriete iPhone hoesjes met jullie, kijk verder om ze te zien :)



Channel iPhone hoesjes zijn zo mooi! Heel classic en chique.

Deze is zo leuk!!


Van die diamanten achtige hoesjes vind ik ook heel leuk! Ik zie ze heel vaak en ik vind ze echt heel cool.
En met een printje!

Deze vind ik ook wel cool :)

De Eiffeltoren!


Dit soort simpele hoesjes vind ik zeker leuk, je hoeft niet altijd met een superopvallend hoesje rond te lopen. Ik vind deze allebei leuk :)


Deze zien er ook leuk uit! Met een infinity sign.


Vleugels!! Ik vind ze allebei zo mooi! De onderste is van Victoria's Secret. Ik zou deze echt kopen :D

Deze is zo cute! Roze met mini diamonds ;) Echt heel schattig, zou ik ook kopen!

Deze heb ik al een aantal keren gezien. Ik vind ze leuk, ik hou sowieso van vlaggen van UK en USA :)




En One Direction :) De eerste twee zijn subtiel, je laat zien dat je een fan bent, maar het is niet zo dat hun gezichten op de gsm plakken. Ik vind vooral die witte mooi. En die met de twee vlaggen is zo cool! Daar ben ik weer met mijn vlaggen, haha ;) En de laatste is gewoon super cute :)

Er zijn echt heel veel leuke iPhone hoesjes, ik zie er in elke winkel wel een paar leuke. Als ik een iPhone had, zou ik waarschijnlijk veel te veel hoesjes kopen :) Alle foto's komen van weheartit.com. Als je gewoon even 'iphone cases' ofzo intikt vind je heel veel foto's.  Je vindt er sowieso veel op het internet. Kijk even, het is heel leuk!


2 opmerkingen: