zaterdag 1 juni 2013

Sephora Nagellak Swatches - Catch me / Green revolution

Ik ben laatst naar Parijs geweest, en daar ben ik ook naar de Sephora gegaan. In Belgiƫ is namelijk geen Sephora. Ik heb 2 nagellakjes van Sephora eigen merk gekocht, ik heb ze geswatched. Kijk verder de swatches te zien!

Dit zijn de twee kleurtjes, een paarse en een groen/blauwe. Op de foto zie je de kleuren niet zoals ze in het echt zijn.. Dit is op alle foto's zo, dus hou er rekening mee dat de kleuren in het echt anders zijn. Ik zal ze zo goed mogelijk proberen te beschrijven.
De paarse kleur heet Catch me. De groen/blauwe kleur heet Green revolution.
Catch me. Dit is een creamy paarse/lila kleur die glanzend opdroogd. Dit zijn 2 laagjes. De lak lakt heel goed, de kwast is breed, maar niet zo breed dat je naast je nagel zit. De lak droogt echt heel snel op! Ik was zo verbaasd, ik ben gewend dat mijn lakken trager drogen. Ook de andere kleur droogt snel, dus ik denk dat dat met alle Sephora lakken is.
Ik vind de kleur heel leuk, ik heb geprobeerd 2 'specialere' kleuren te kopen, aangezien er geen Sephora is hier. En ik had nog geen zo'n kleur.
Green revolution. De lak is meer turqoise, hier lijkt hij echt groen. De kleur zoals in het potje lijkt meer op hoe het in het echt is. Deze lak is ook creamy en glanzend. Het is een heel speciale kleur, vandaar dat ik het waarschijnlijk niet zo goed op foto krijgt. Ook dit zijn 2 laagjes, en hij droogt dus ook heel snel.

Ik vind het een mooie, aparte kleur. Ik heb echt nog nooit zo'n kleur gezien. Het is moeilijk te beschrijven. Daarom heb ik even productfoto's van Sephora zelf gezocht. 
Dit is dus Catch me. 
En dit is Green Revolution. Hier zie je dat hij echt niet zo groen is als op mijn foto's. Hij is meer turqoise.
Ik vind de lakjes echt heel goed, ik ben heel tevreden! Ik vind het goed dat ze snel drogen. Ik vind het potje ook mooi, en de kwast heel handig. Ik kan ze zeker aanraden! 

Je kan deze lakken kopen in Sephora, ze kosten €4,90 per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten