zaterdag 29 juni 2013

TAG: Nailpolish

Ik zag deze tag op Little Beauty Mixhier is een link naar de tag. Ik vind nagellak heel leuk, en ik wilde deze tag dan zeker eens doen!

1. Hoeveel lakjes telt jou stash?

Ik heb ongeveer 59 lakjes in totaal. Een aantal ervan zijn geen kleur (topcoat, basecoat, etc.) Ik kocht mijn eerste lak meer dan 3 jaar geleden, ik heb die lak nog steeds :)

2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?

Catrice. Ik koop nu minder vaak Catrice en meer van verschillende merken, maar de meeste lakken die ik heb zijn van Catrice.

3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?

Roos/rood. Ik vind roze en rode kleuren heel mooi. Ik draag dat heel vaak. Ik probeer nu wel minder roze lakken te kopen omdat ik er zoveel heb ;)

4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?

Ik denk van wel, ik heb niet zoveel glitter/shimmer lakken. 

5. Welke nagellak draag je het meest?

Ik probeer nu meer af te wisselen, maar er zijn 3 lakken die ik heel lang vaak heb gedragen: Essence - Sweet as Candy, Rimmel - Fancy Fushia en NYC - Bubblegum Pink. Alle drie roze kleuren, haha :) Maar nu probeer ik dus meer af te wisselen.

6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?

Een lak van 2B, een zwarte met glitter. Ik kan hem niet meer gebruiken, hij is stroperig geworden. Hij is ook helemaal niet mooi. Ik gooi eigenlijk bijna nooit nagellak weg, alleen doorzichtige (topcoats enz.)

7. Gebruik je een basecoat?

Ja, ik gebruik een nagelverharder van Kruidvat als basecoat.

8. Gebruik je een topcoat?

Ja, maar soms niet. Als ik geen zin heb of te lui ben, dan doe ik het niet op. Of als ik geen zin heb om nog langer aan mijn nagels te zitten. Maar voor de rest wel altijd.

9. Stempelen of uit de losse hand?

Stempelen, eigenlijk doe ik geen van beide vaak, maar stempelen is toch wat makkelijker.

10. Hou je van glitter/shimmer of toch liever een crème finish?

Een crème finish, ik gebruik bijna nooit glitter en soms shimmer. Ik gebruik gewoon liever crème finish omdat het mooi is, maar ook omdat glitter er moeilijk afgaat. 

11. Voel je je kaal zonder nagellak?

Niet echt, er zijn dagen dat ik geen lak opheb. Ik draag het wel vaak, maar ik kan ook zonder.

12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?

Ik heb er 1 gekocht, een witte van Hema. Ik was in de stad, en normaal als ik naar de stad ga, koop ik een aantal lakjes. Maar nu kocht ik er maar 1.

Dit was de tag, ik vond het een leuke, hopelijk jullie ook :)


Bronnen foto's:

1 opmerking: