donderdag 4 juli 2013

Vaseline op je wimpers

Misschien heb je het wel een keer gehoord: vaseline op je wimpers doen voor langere en vollere wimpers. Ik had dit gehoord en ik wilde het zelf ook eens proberen. Werkt het echt? 

Ik had het al gezien op het internet, en ook voor en na foto's gezien. Ik was heel benieuwd of het echt zou werken. Dus ik probeerde het.

Ik smeerde elke avond vaseline op mijn wimpers. Ik deed het op de wimpers zelf, maar ook op de wimperaanzet, waar je normaal eyeliner doet. Ik deed dit dus elke avond, en ik moet zeggen dat ik er soms echt geen zin in had. Ik gebruikte mijn vingers, en soms een wattenstaafje voor de wimperaanzet. 

Na een tijd zag ik wel een verschil. Mijn wimpers zagen er dikker en langer uit! Ik doe het trouwens nog steeds. Ik ben een tijdje gestopt, en mijn wimpers zagen er al minder lang en vol uit. Volgens mij moet je dus blijven smeren.

Verwacht geen extreem lange en volle wimpers, het is geen wondermiddel. Maar het doet wel iets aan je wimpers. Als je het irritant vind om elke avond de vaseline op te doen, doe het dan om de nacht ofzo. Ik doe het elke avond. Zoals ik al zei ben ik een tijd gestopt, en het was ook minder lang en vol toen. Dus doe het dan op een regelmatige basis.

Ik heb deze tip ook maar van het internet, ik weet niet of dit goed is of slecht. Ik had een filmpje gezien, en die persoon zei dat het belangrijk is de vaseline NIET in je ogen te krijgen. Dus alleen op je wimpers. Ik zou daar toch voorzichtig mee zijn. Als je dit ook wilt proberen, zorg dan dat de vaseline niet in je ogen komt!! Alleen op je wimpers. En gebruik je vingers, een wattenstaafje of een wimperborsteltje.

Je kan vaseline op veel plaatsen kopen, bv. in de Kruidvat ofzo. Je kan zo'n klein tinnetje kopen, of een grote pot. Bij de ingrediĆ«nten moet staan: Petrolatum. Als enige ingrediĆ«nt. 

Voor mij werkt het, maar ik zeg het nog eens, verwacht geen wonder! Het zorgt bij mij voor wat langere en vollere wimpers, maar niet voor extreme nepwimpers ofzo. Hopelijk hebben jullie iets aan dit artikel :)

Bronnen foto's:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten