zondag 7 juli 2013

Kruidvat Oogcrème Granaatappel

Laatst was ik in de Kruidvat en zag ik een lijn producten die ik nog niet had opgemerkt. Het zijn producten van Kruidvat zelf, en ze zitten allemaal in die soort potjes. Er staat 'ANNO 1975' op. Ik zag deze oogcrème staan voor €1,96 en was heel benieuwd. Dus ik heb hem getest. Wil je weten of dit een goede budget oogcrème is. Lees dan snel verder.



Dit is hoe de inhoud eruit ziet. Het is een witte crème, vrij vloeibaar en dun. Hij ruikt niet echt naar iets. Op de verpakking staat granaatappel, maar ik ruik eigenlijk alleen een lichte crème geur. In de pot zit 25 ml. De pot is vrij groot voor een oogcrème, en hij is heel goedkoop.
Dit is hoe het eruit ziet op mijn hand. Heel vloeibaar en dun, zoals je ziet. De huid onder mijn ogen is heel droog, ik weet niet hoe het komt. Ik heb echt een goede oogcrème nodig. Ik gebruik oogcrème in de ochtend en in de avond. Ik heb deze nu een tijdje in gebruik, en hij bevalt me goed. Hij trekt vrij snel in, handig voor in de ochtend. 

De huid onder en rond mijn ogen ziet er veel minder droog uit! Het is niet 100% weg (de droogheid), maar het is zeker een stuk minder. Precies wat ik verwacht van een oogcrème. Als deze oogcrème bij mij al werkt, dan werkt hij zeker bij vele andere mensen :)
De pot is zoals ik al zei heel groot voor een oogcrème. Volgens mij kan ik hier nog lang mee doen. Het werkt voor mij heel goed, de huid rond mijn ogen is vele minder droog en goed verzorgd. Ik heb dus een vrij droge huid rond mijn ogen, als een oogcrème bij mij werkt, werkt hij zeker bij vele anderen.

Je kan deze oogcrème kopen in de Kruidvat voor €1,96. Ik ben enthousiast! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten